Tennisvrienden,

Lekker, buiten tennissen..

Nieuwe deelnemers kunnen zich hier opgeven.

Nieuwe wedstrijden invoeren

Programma voor 16-06-2026

tijd wedstrijd  

Stand

pl naam gespeeld punten gemiddeld saldo

Buiten Mededingen (minder dan 3 wedstrijden)

pl naam gespeeld punten gemiddeld saldo

Uitslagen

Uitslagen van:
Datum wedstrijd Uitslag

Forumpje

(Klik op bovenstaande link voor een nieuw bericht)

reageer op dit bericht gepost door: Trudy op 02-06-26 16:46
Mijn aanmelding is een vergissing sorry

reageer op dit bericht gepost door: René op 02-06-26 15:10
Ik ben verder de hele maand op vakantie ( fietsen naar Kopenhagen) ik meld me wel weer.

reageer op dit bericht gepost door: René op 02-06-26 12:08
Helaas het wordt te nat vandaag, ik kom niet en maak een ander plan

reageer op dit bericht gepost door: Anneke op 02-06-26 11:53
Ik kom ook niet Anneke

reageer op dit bericht gepost door: Trudy op 02-06-26 11:46
Dames ik kom vandaag niet

reageer op dit bericht gepost door: René op 25-05-26 18:10
Singelen met Wim is met dit weer echt te zwaar. Om 09.30 spelen is te vroeg. Daarom sla ik de tennisbeurt maar over . Wil, wil je me voor volgende week inschrijven? Alvast hartelijk dank!

reageer op dit bericht gepost door: Alice op 25-05-26 15:44
Job jij staat er 2 keer op. is dat een vergissing?

reageer op dit bericht gepost door: Alice op 25-05-26 15:29
Ik zit een beetje moeilijk morgen. Volgens mij wordt het weer erg warm. Ik vind het moeilijk kiezen. Als er iemand in mijn plaats kan spelen graag.

reageer op dit bericht gepost door: Tineke op 24-05-26 12:54
T word warm een idee om smorgens te gaan

reageer op dit bericht gepost door: René op 24-05-26 12:15
Ideetje: Kunnen we via het clubnieuws misschien eens de aandacht vestigen dat senior + bestaat en dat nieuwe deelnemers welkom zijn? Misschien een onderwerp bij de after-tennis?!

reageer op dit bericht gepost door: Tineke Van Velzen op 19-05-26 09:49
Ben er vanmiddag niet

reageer op dit bericht gepost door: Tineke v Velzen op 05-05-26 22:25
Nog een keer en dan ben ik er weer het is hier mooi weer

reageer op dit bericht gepost door: Job op 05-05-26 16:07
Ben je of ken je iemand die een goede niet meer gebruikte Senseo heeft staan? In de winterkantine is deze erg welkom..

reageer op dit bericht gepost door: Job op 28-04-26 12:47
Beterschap Rene. Christa zal meedoen zodat er ingedraaid kan worden.

reageer op dit bericht gepost door: René op 28-04-26 09:24
Helaas, ik moet me afmelden. Ik ben grieperig. Vreselijk en dan met dat mooie weer. Tot volgende week!!

reageer op dit bericht gepost door: Alice op 12-04-26 15:54
Jan speelt samen met mij. Hij begint. Ik kom iets later.

reageer op dit bericht gepost door: Wim van Leusden op 17-03-26 11:34
Ik zal mijn naam als "vijfde wiel aan de wagen"voor de tweede week maar weer van de lijst halen. Jammer.

reageer op dit bericht gepost door: op 17-03-26 07:56
Corrie, sorry.

reageer op dit bericht gepost door: Job op 03-03-26 14:21
Ik las je berichtje te laat Imelda, was een aardig voorstel van je.

reageer op dit bericht gepost door: Imelda op 03-03-26 12:46
Wat mij betreft kan je gewoon komen Job. Dan draaien we in.

©2008 Mike Ruis - - - Onderhoud