
| tijd | wedstrijd | |||
| pl | naam | gespeeld | punten | gemiddeld | saldo |
| pl | naam | gespeeld | punten | gemiddeld | saldo |
| Datum | wedstrijd | Uitslag | ||
gepost door: Trudy op 02-06-26 16:46 |
| Mijn aanmelding is een vergissing sorry |
gepost door: René op 02-06-26 15:10 |
| Ik ben verder de hele maand op vakantie ( fietsen naar Kopenhagen) ik meld me wel weer. |
gepost door: René op 02-06-26 12:08 |
| Helaas het wordt te nat vandaag, ik kom niet en maak een ander plan |
gepost door: Anneke op 02-06-26 11:53 |
| Ik kom ook niet Anneke |
gepost door: Trudy op 02-06-26 11:46 |
| Dames ik kom vandaag niet |
gepost door: Alice op 25-05-26 15:44 |
| Job jij staat er 2 keer op. is dat een vergissing? |
gepost door: Alice op 25-05-26 15:29 |
| Ik zit een beetje moeilijk morgen. Volgens mij wordt het weer erg warm. Ik vind het moeilijk kiezen. Als er iemand in mijn plaats kan spelen graag. |
gepost door: Tineke op 24-05-26 12:54 |
| T word warm een idee om smorgens te gaan |
gepost door: Tineke Van Velzen op 19-05-26 09:49 |
| Ben er vanmiddag niet |
gepost door: Tineke v Velzen op 05-05-26 22:25 |
| Nog een keer en dan ben ik er weer het is hier mooi weer |
gepost door: Job op 05-05-26 16:07 |
| Ben je of ken je iemand die een goede niet meer gebruikte Senseo heeft staan? In de winterkantine is deze erg welkom.. |
gepost door: Job op 28-04-26 12:47 |
| Beterschap Rene. Christa zal meedoen zodat er ingedraaid kan worden. |
gepost door: René op 28-04-26 09:24 |
| Helaas, ik moet me afmelden. Ik ben grieperig. Vreselijk en dan met dat mooie weer. Tot volgende week!! |
gepost door: Alice op 12-04-26 15:54 |
| Jan speelt samen met mij. Hij begint. Ik kom iets later. |
gepost door: Wim van Leusden op 17-03-26 11:34 |
| Ik zal mijn naam als "vijfde wiel aan de wagen"voor de tweede week maar weer van de lijst halen. Jammer. |
gepost door: op 17-03-26 07:56 |
| Corrie, sorry. |
gepost door: Job op 03-03-26 14:21 |
| Ik las je berichtje te laat Imelda, was een aardig voorstel van je. |
gepost door: Imelda op 03-03-26 12:46 |
| Wat mij betreft kan je gewoon komen Job. Dan draaien we in. |